Zagrebačka rock and roll skupina TAK kreativni je proces Marka Perice koji uz angažirani socijalni kontekst stvaranja glazbe i stihova naglašavaju tri ključne riječi koje određuju smjernice njihova rada:
Optimizam – to je ono što traže od slušatelja.
Duhovitost – to je ono što se osjeća prilikom živih nastupa grupe.
Inteligencija – to je ono čime pokušavaju oplemeniti svoj rock and roll.
U kontekstu relativno skučene domaće mainstream rock and roll scene TAK idejno promoviraju ‘Urban Boem’ kao novi glazbeni pravac prema kojem se određuje i lik autora, njihova spiritus movensa Marka Perice. Karakteristike takvog pristupa u kreativnom dijelu dotiču se socijalne, emotivne i ekološke osviještenosti pri autorskom radu i nastupu prema medijima.
TAK je definitivno najzagrebačkiji postojeći band otkad su PipsChips&Videoclips postali Astronauti, a Hladno Pivo postali nacionalnim brojem Jedan. Osim autohtonih članova koji ga čine, i samog naziva Tak uzetog iz zagrebačkog slenga, autor kroz tekstove provlači zagrebačku svakodnevnicu, pjevajući na «književnom Zagrebačkom».
Glavne teme koje TAK zanimaju i obrađuju na svom debitantskom albumu dotiču se općenitosti i vječnih izvora inspiracije: ljubavi, društva u kojem se kreću i osjećaju se pozvani iskomentirati ga pjesmama, politike, odnosa među ljudima i globalizma. Ono što se uočava kao osnovna karakteristika njihova liričkog angažmana je «tekstualna nenametljivost», uz mogućnost kreiranja vlastitih slika prema jasno prezentiranim detaljima.
TAK kombiniraju tekstualnu zrelost i inovativnost u domeni poezije te strahovita pitkost i jednostavnost s druge strane. Osnovna smjernica djelovanja i odrednica TAK su svirke uživo, što ih svrstava među kronične live bandove koji na koncertima izražavaju potpunu energiju, spremajući kompletan materijal odsvirati kao klasična rock trojka, preko proširene međuvarijante u petorci do mogućnosti realiziranja koncerata uz pratnju simfonijskog orkestra. Sastavljen od renomiranih Zagrebačkih glazbenika TAK je odmah krenuo sa radom, te je već u proljeće 2007. godine nastupao na nizu povratničkih koncerata grupe Majke. Po završetku spomenute turneje band je ušao u studijo i snimio debi album ‘Otisak’, na kojem se nalazi 11 pjesama. Zašto baš jedanaest, i zašto baš tih jedanaest niko ne može sa sigurnošću reći pošto se u pripremnoj fazi stvaranja albuma raspravljalo o više od 40 pjesama. Marko: “Neka ovo bude svojevrstan uvod u priču koju samo nazvali TAK. TAK će odmah s početkom koncertne promocije albuma svirati i ostale pjesme iz autorskog opusa te na taj način napraviti selekciju za idući album”.
Prvi singl, kojim najavljuju debitantski album, pjesma je ‘Običan grad’ koja na dirljivo osoben i bolno istinit način opisuje Zagreb danas. Iako autor niti jednom riječi ne daje do znanja da se radi baš o Zagrebu, sitni detalji, izrazi i fraze upravo to odaju, a slušatelju ostavlja mogućnost da u pjesmi prepozna i svoj, ili bilo koji drugi grad suočen sa činjeničnom stvarnošću stanja u njima. Debi album TAK-a ‘Otisak’ sniman je od svibnja 2007. do veljače 2008. godine u Morris studiju u Zagrebu pod producentskom palicom Miroslava Lesića – Lesique. Kompletan materijal snimljen je uživo u «bandovskom duhu« kolektivnog sviranja, čime je dodatno istaknuta TAKova energija uživo. Album izlazi tokom proljeća 2008. u izdanju diskografske kuće Menart. Kako naziv albuma kaže, pjesme na njemu i kompletan dojam istog, predstavljaju svojevrstan Otisak autora samog. “Sve što sam proživio, sanjao, predviđao ili jednostavno želio, nalazi se na albumu” – govori Marko Perica. Razgraničiti liniju koja razdvaja TAK i autora Marka Pericu nije najjednostavniji zadatak. Marko Perica je definitivni prednik TAK-a, ali TAK je svojevrsni potpis i akronim Marka Perice. Autor svih tekstova i glazbe Marko Perica prisutan je na glazbenoj sceni više od petnaest godina. Već kao petnaestogodišnjak 1990. osnovao je prvi band Veliko plavo koji je aktivno radio do 1995. godine, svirajući po brojnim festivalima i svim značajnijim klubovima i koncertnim prostorima u Hrvatskoj, uključujući zadnje svirke u legendarnom Zagrebačkom Kulušiću i Lapidariju. Nakon toga prestaje sa radom na sceni, fokusirajući se na rad u studijima kao autor, producent i instrumentalist, sve do 2006. godine kada osniva TAK.
Između ostalog, pokrenuo je niz hvalevrijednih glazbenih projekata za promociju i očuvanje urbane i rock scene, posebno za mlade bandove i autore, od kojih svakako treba izdvojiti Rokaj fest. Iako Marko više nije aktivni sudionik istog ostaje činjenica da je ‘Rokaj fest’ danas jedan od najvećih glazbenih događaja u Zagrebu i Hrvatskoj i jedini te vrste koji podupire, cijeni i valorizira rad mladih glazbenih snaga. Povrh glazbene aktivnosti aktivni je ekstremni sportaš, štovatelj prirode… U pripremi ima dvije knjige.